Tuiste »

Sop Dieet – Dag 1

Lengte is genadig, geduldig en versteek baie. Maar die ‘mak slang’ om my middel is besig om genadeloos te krul en my jeans sit stywer as laasweek – en dis nie oor my hamstrings geoefen en meer bultend raak nie.

Gerrie Pretorius se sop dieet le al vir maaaande in my ‘saved messages’ boksie soos ‘n vergete tjoklit (ja, ek praat tjoklit, ek probeer als so normaal moontlik hou, mens neuk nie jou etes EN brein gelyktydig op nie) en toe se ek vir myself: ‘myself, hierdie jeans gaan jy NIE vervang deur groter nommers te koop nie. Hou op vreet’

sopEn daar sak ek af Food Lovers toe en lyk soos een wat hase gaan kosgee. Oukei, daar was 3 groot bene ook in die mandjie, nee ek lieg, trollie (dis moerbaie groente as mens begin inlaai) vir die honde, maar verder loop ek ‘kyk na my eks vegetaries’ deur die rakke.  By die tills kyk ‘n tannie grimmig na my en dink ‘dis definitief Gerrie se sop’. Haar probeerslag het duidelik mislik…

Als in die pasta pot tuis, en dit ruik heel vriendelik toe die borrels begin blob-blob in die pot. Handblend ek na ‘n goeie keteltjie gluhwein die storie en die geur slaan te lekker op al wat neusgat is.

Dag 1 breek aan. Skoor draai shakers se koppe af (jaja shakers vir meal replacements, ek het van hulle, wat lag jy?) en vul met sop, soos mr Bean, met ‘n soort genoegdoening en voel hoe die jeans relax om my middel. Die stres op die boonste knoop pleeg spontaan selfmoord toe ek die sakkie Granny Smith appels onder die arm druk – dis mos nou vandag se ‘ekstra’ – fokin Granny Smith suurgat appels wat my tande skurf maak en my maag gaan laat pyn.

Die oomblik breek aan. Gerrie noem dit ‘HEKSEBROUSEL’ en ek bly dink hy is simpel. Ek skeut sommer byvoorbaat ‘n lekker lyn gedroogte capsicum by vir die wis en onwis, die verhoogte endorfien afskeiding en sommer ingeval dit sleg smaak – hy waarsku dan.

Nou ja, les een:  soos jy nie moet drink en bestuur nie, moet jy ooknie stickblenders gebruik na te veel gluhwein nie. ‘n Heel stuk ui (en glo my, daas vrek baie in) le en waai vir my onder in die sopbakkie. Le soos ‘n duvet. Groot, oop en skynbaar onbewus van sy lot. En ek proe seldery. Ek hou nie daarvan om seldery te proe nie mamma.

Dag 1 is hier. Sop 1.1 is in. Dankie tog vir capsicum. En dankie tog ek mag koffie drink. Want die babakos gaat dalk hier teen moreaand my laat drogbeelde van HEEL groentes sien, en nie purity style kossies nie.  My oesoefaggis gaan vassteek soos ‘n kind van 2 wat muur vasgryp wyl pa hom badkamer toe sleep om te moer.

But then again, groente gee jou krag. Groente is goed vir jou. Groente is sexi. Groente is nie net groen nie. Daas alle kleure en geure. Dis lekker. Maar hou net die stickblender weg van dit!

Pas besluit… next batch rasper ek al die groente in my Bosch voedersel-ding sodat dit ewe groot is. En nikse blending nie.

My asem proe na ui. Ek het nou net ‘n mr Bean-about-to-meet-the-queen asem reuktoets gedoen….

Sop 1.2 – kyk man, ek kan regtig ‘n naweek sonder kos bly. Gee my net koffie en eks happy.  Gewoonlik teen Sondagaand is ek so rasend, ek vreet ‘n poort deur Salticrax, maak nie saak of daar caviaar, kreef of kudubiltong is om op hulle te loop le nie, o nee, ek gryp en kou 3 koue en sluk af. Net so droog, en sodat my maag kan settle en my bloedsuiker terughelp op haar high horse.

Maar dieet nou net. Dan wil jy net vreet. Ek het van pure moedeloosheid darem al 2 appels in. Appels help niks. Se moer met die kos fundies wat dit en dat van appels, en dieetkundiges wat dit en dat van appels. Se absolute moer. Appels met suiker omhul en soma in tjoklit en peanuts gerol is vir my die beste appel. Ek sal daai buite slaapsakkie liefkoos tot hy in my binneste nes geskop het, en dan kan daai maer ongelukkige vrugte-advokate maar die appel kry.

Roer nou deur die ligte oranje-bruin kleur, en soek na iets met substance….nie ‘n vleis vliesie wat belowe na die bodem kry jy sy ma, pa, ouma EN ouma se nuwe boyfriend nie. Nee. Niks. Geen niks vleis. Jys gefnuik. Soek ‘n ou stukkie ertappel wat darem die tande meer van mekaar lig as hierdie ligte beklemming om die kaak wat ek ervaar. Niks. Bokkerol. Ek raak moeg gesoek. Die sop word al hoe dunner geroer.

Capsicum. Sout. Maak dieper die smaak. Shit ek moet nog 2 liter water ook drink. Maar ek mag koffie drink. Wie de hel gaan dan water drink. Nie ek nie se die gansie.

Hello jy. Blessit stuk groot greenpepper. Misgeblits. Het jy dalk ‘n vleisie saamgebring?

This entry was posted in Ongeklassifiseerd. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “Sop Dieet – Dag 1

  1. Lekker lag ek nou! Nee man, daar is baie beter diëte as daai een. Daar is een waar jy actaully vleis kan eet – VET vleis😉 Of anders kan jy natuurlik aanhou eet wat jy eet, net effe minder EN…. saam met my gym toe gaan soggens😉

  2. uhm Sonkind. My motto is: van sit en staan is LE die lekkerste. Ek was in my hele lewe nog nooit in ‘n gym nie, dink jy enigsins ek gaan nou begin? Djys djas!

    Net vleis….stuur die resepte. Vrydag le bleddie ver

Lewer kommentaar

