Tuiste »

Sop Dieet – Dag 2

Slaapterapie. Ek oorweeg slaapterapie. Dan eet ek mos anyway nie.

2.1 – die sop is heerlik. Njam die sop is heeeerlik. Behalwe is dit is wat jy MOET eet. En die halwe kool wat vandag se rantsoene aanvul, is on-aptydwekkend, maar darem beter as daai groen appels. Vrydag kan ek steak eet. Ek gaan vandag steak koop vir Vrydag. Ek gaan elke dag daaroor streel. Vrydag kan ek steak eet… girts girts girts wat gaan die kool aan my konstitusie doen??sop2

Ek moet nog brocoli ook eet vanaand. Sal dit stoom. Met suurlemoen sap oor. Ek veronderstel om op dag 2 te begin detoks en sleg te voel. Maar neehee, ek is die ene energie en planne. Nou wonder ek of ek nie beter doen met gesonder nie.

Dankieliewevader ek mag koffie want anders het ek al geswaai van ‘n eik in die buurt!

Ek dink teen Donderdag gaan ek geel skyn van die wortels. Alweer wortels.

Ek kan nie quit nie. Te veel mense weet nou wat ek doen. My buurman kry my glo jammer. Maar vra vreeslik uit. Miskien inspireer ek mense. Laat ek ‘n smaail opplak en girts girts die dag vat. Kool. Rou. Voel ek soos ‘n haas vandag. Wonder wat dit doen aan die seksdrang…. nee wat seker boggerol. Ek piepie uie en met kool in die sweetgate gaan niemand anyway twee keer kyk nie.

Update: ‘n halwe kool is vandag gepolish, ek is besig om my betreklik tee te knars aan vele dinge. En dit was ‘n moerse halwe kool…. All in the mind. Koolsap is verdomp osim vir ‘n mens – google bietjie.

2.2 was n reuse sukses – sommer vol borrie gegooi vir afwisseling en ek weet borrie is net goed vir ‘n mens, en lyk my ek is goed met mindf*** so ons gooi maar als wat kleur het.

Nou: Gerrie se jy verloor spoed oor die detoks teen dag 2. Hierdie langgat het nou net mooi spoed opgetel soos ‘n reisiespert wat maats geruik het. Kyk, keer my of ek gaan aan die hardloop!!! But then again, ek hol ook nooit want niks jaag my nie.

Ek wou maar net se. Ek dink die groente is nogal nie ‘n bad plan nie. En ek gaan die nuwe batch se wortels NIE fynmaak nie, dat iets darem knars in die soppies.

Vraag aan myself:  hoekom Purity maak daarvan as my maag besluit het hy rebelleer teen die fyn kos?

This entry was posted in Ongeklassifiseerd. Bookmark the permalink.

3 thoughts on “Sop Dieet – Dag 2

  1. Nee bliksem man, daar is baie beter diëte! Kyk in jou inboks. En as daai nie lekker lyk nie, dan soek ek vir jou nog.

Lewer kommentaar

