Tuiste »

In Memory of Emily die Sirkushonkie – ons is almal rescues

My naam is MUIS

muisEk staan ook bekend as NUMBER ONE. Ek is sexi. Ek meen my lyf is to die for. Dis net spiere en spoed.

Ek is ‘n Windhond wat my ma elke dag verbaas want ek verstaan woorde soos Biltong, Droëwors, mmuisStappies, WPK, en Eekhoring.

Ek verstaan baie dinge en is gladnie lief vir my sussies nie.muiskar

Maar ek is mal oor my eie kiepieses. Ek het twee grotes wat kiepie eiers lê wat ek dan mag rou eet, en ma het vir my 3 nuwe kiepieses gekoop wat babas is.

Ek huil en dans om met hulle te speel. Ma se ek gaan hulle eierloos sing voor hulle nog begin kiepieses eiers lê.

Mense ken my. Mense noem my Poelieshonkie. Mense wonder watse mens noem hulle hond Muis. Maar ek gee nie om nie, ek is ‘n bekende Muis.

 

My naam is MAGGIE

mags1Ek het in Maart verlede jaar voor ma se werk opgedaag. Toe neem sy my DBV toe. En toe ‘n paar maande later, op ‘n Saterdag, daag ek voor ma se!cid_DF61E9565DD743ACA4B3F56D1A5CCBD6@LENOVO huis op. Ek het weggeloop by die DBV want ek is ‘n rondloper. Toe vat ma my terug. Eendag in Oktober verlede jaar was ma weer by die DBV en stap deur die hokke en sien my lê. Met ‘n cone om my nek en ‘n geopereerde been. My knie is vervang.

Toe se ma vir die DBV ek moet in die dag by haar in die kantoor kom lê om aan te sterk en om met mense te gesels. Net vir ‘n bietjie. Maar ek is ‘n reuse windhond, en ma love windhonde, en toe kom dit so dat ek steeds hier is. Ek slaap nou ook skelm op haar bed in die nag. Ons is ‘n reuse gesin. Ek is soms knorrig en as ek lawwe hondjie word hardloop ek dat die aarde onder my oopmaak. Ek is vinnig, yoh!

Ek was ook al ‘n model vir ‘n fotografie student. Ek is baie fotogenies en saggeaard en het mooi fotos gemaak soos julle kan sien!

 

My naam is DOIKI

doiki babaAi. Ma het my gered uit die kloue van ‘n drol wat gedreig het om my dood te skop! Hy het my enbabadot my boetie op sy bakkie gegooi na sy vrou ons probeer red het van plaasmense, en my boetie is by die DBV dood want hy was baie siek. Die man het sy vrou ook geslaan, en vir haar gese hy sal my doodskop as ek terugkom op sy plaas. Hy het ook al ‘n skateboard op ‘n ander hond stukkend geslaan hy is ‘n regte vark. Toe gaan die vrou en kry ‘n hofbevel dat die man my nie mag skop nie en ma was WEER by die DBV en hoor daarvan.  Daardie aand toe bel sy die vrou en sê haar as jou man so ‘n vark is, sal ‘n stuk papier hom nie keer nie. As die hond geskop word, is sy geskop. Toe huil die vrou en se ma mag my maar vat. Nou woon ek met haar en horde ander diere. Ek is mooi.

  

My naam is LILI

liliAi. Ek woon in die jimmil.

Die DBV veearts het vir ma whatsapp gestuur en gesê ma moet opkom en kom kykkleinlili wat sy het. Toe se ma as dit ‘n wit hond is, kan die veearts maar lekker self kyk, sy stel nie belang nie. Maar ma is ‘n vrou en nuuskierig.

Toe gaan sy op en sien my. Sy het begin huil in so ‘n toestand was ekke. As jy met my praat het ek my kop teen ‘n muur gaan druk en gebewe.

Toe gaan ek saans saam met Carmen van DBV huis toe, en in die dag is ek by ma want ek was so verskrik en tragies, ek moes 24 uur mensekontak hê. En toe bly ek een naweek ook by ma, en toe gaan ek nie meer met Carmen huistoe nie, en ma kry my present by die DBV om dankie te sê toeslaapieses sy vir FielaVlooi en haar 4 babas vir 6 weke huis gegee het.  Ek is verskriklik gelukkig. Doiki het my grootgemaak en baie liefde gegee. Ons is onafskeidbaar. Ek is mal oor swem! Ek gaan vir ma hierdie jaar mal maak in die splash dammetjie. Want eergister aand het ek uitgevind ek kan spring dat die water so trek, en dan hol ek met my nat pote deur die huis soos ‘n Formule Een Resieshond. My hol kom verby my kop en al die diere sit net en kyk vir my en maswem staan en lag. Sys nie kwaai nie.

Ma mag nie meer in die DBV hokke gaan loop nie…..

 

My hond Emily wat kanker wreed kom haal het nadat ons net een jaar mekaar kon liefhe.  Jekkelensie Sirkus Hondjie wat vandag nog ‘n gat in ons almal se harte laat. Muis mis haar Njaffie. En ek mis my ou bedmaatjie. 

sirkus

 

This entry was posted in Ongeklassifiseerd. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “In Memory of Emily die Sirkushonkie – ons is almal rescues

  1. Pingback: ‘n Mooie Blog Toekenning | Kouevuur

  2. Pingback: Ek is so baie moeg | Zandie

Lewer kommentaar

